ویژگی سنگ راه پله چیست؟

ویژگی سنگ راه پله:
راه پله بخشی از ساختمان یا منازل است که بخاطر ویژگی هایی که دارا میباشد باید از مصالحی مقاوم ساخته شود.
سنگ پله ها بخش مهمی از بسیاری از پروژه های ساختمانی هستند. از بیرون تا قسمت داخلی. به نظر می ‌رسد که خودتان بخواهید سنگ راه پله داخل ساختمان را بسازید، این کار چندان سخت نیست.  راه پله ها در واقع فقط از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند.
راه پله ها به دلیل اینکه به نسبت دیگر بخش های خانه خیلی زیاد در معرضه تردد و توجه هستند.برای همین منظور باید مصالح مورد استفاده مستحکم و زیبا باشند . و دیر تر دچار آلودگی شود. نوع سنگ، کیفیت سنگ ، قیمت سنگ و نصب صحیح آن مواردیست که مهم و اساسی هستند و باید به آن توجه کرد. سنگ های مرمریت، تراورتن، مرمر و چینی از پر استفاده ترین سنگ های ساختمان هستند. که بسیار محبوب معماران و طراحان ساختمانی میباشد.

انواع سنگ راه پله داخلی ساختمان
سنگ گرانیت
سنگ مرمر
سنگ کوارتزیت

سنگ گرانیت
مقاومت سنگ گرانیت بسیار بالاست. این سنگ از آهک ساخته شده است. شستشو و تمیز کردن این سنگ به راحتی انجام پذیر است و با توجه به اینکه این سنگ دارای مواد شیمیایی نیست، راه رفتن روی آن مشکلی برای افراد ایجاد نمیکند.

سنگ مرمر
بر اساس تحقیقات به دست آمده، راه رفتن روی سنگ های مرمر آرامش بخش و شادابی را به همراه دارد.
استفاده از سنگ های مرمر به خصوص رنگ زرد و کرمی در راه پله ها بسیار رایج است و رنگ سبز این نوع سنگ ها نیز معمولاً برای اماکن مقدسه مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ کوارتزیت
این نوع سنگ،  سنگ هایی با مقاومت بالا و برای راه پله داخل ساختمان مناسب هستید و به عنوان سنگ نما نیز استفاده می گردد و  رنگ سنگ های کوارتزیت بسیار متنوع است و می تواند کاملاً روشن یا کاملاً تیره باشد، این نوع سنگ ها بسیار شبیه به سنگ های گرانیت می باشند اما از آن ها سخت ‌تر و ارزانتر هستند.

سنگ های پله دارای ویژگی ها و پارامتر هایی میباشند که باید به آن توجه کرد و بر اساس آن سنگ مورد نظر را انتخاب کرد :
1.    ماندگاری و طول عمر بالا
2.    مقاومت در برابر رطوبت و آب
3.    قابلیت حفظ رنگ در مکان های پر رفت و آمد
4.    مقاومت در برابر سایش و فرسایش
5.    مقاومت در برابر ضربه
6.    امکان شستشو و نظافت راحت

 

* جهت خرید سنگ پله کلیک کنید *
 

  • نگین سنگ کویر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فروش سنگ ساختمانی و صادراتی

نگین سنگ کویر عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی بصورت داخلی و صادراتی

تولید انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ لایمستون ، سنگ مرمریت ،سنگ تراورتن ، قلوه سنگ و سنگ رودخانه ای ، سنگ تزیینی ، آجر سنگ ، موزاییک سنگ و...
www.neginstone.ir
www.neginstone.com
طراحی شده توسط نگین سنگ کویر تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به نگین سنگ بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد