سنگ رودخانه ای

امروزه در جوامع صنعتی و ماشینی توجه به طبیعت و عوامل طبیعی بطور چشم گیری رو به کاهش است .سنگ های رودخانه ای طبیعی یکی از عناصر طبیعی است که می توان آنها را در رنگ ها و سایز های مختلف با طرح های متنوع تهیه نمود و جلوه طبیعی را مهیا نمود.

نگین سنگ کویر با داشتن سابقه طولانی در زمینه تولید و صادرات انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های تزیینی و با بهره گیری از پرسنل متخصص و با سابقه خود آماده همکاری با مهندسین عمران و شهرسازی ، گلخانه ها و ... می باشد. نگین سنگ کویر عرضه کننده انواع سنگ رودخانه ای و سنگ خام در سایز ها و رنگ های متنوع ( قلوه سنگ ، سنگ رودخانه مخلوط و سنگ ریزه و ... ) ، به صورت باز و فله و یا در بسته بندی های متنوع جهت ارائه به بازار داخل و خارج از کشور می باشد.
ازمهمترین کاربرد های سنگ رودخانه ای می توان به خلق چشم انداز های زیبا در خارج و داخل ساختمان ها ، محوطه ، باغ ، بوستان ها ، پارک ، ویلا، بام باغ (روف گاردن) ، لند اسکیپ ، استخر و … اشاره کرد.



سنگ رودخانه ای سفید

سنگ رودخانه ای سفید از لحاظ طبیعی یکی از بهترین و پرفروش ترین سنگ های طبیعی رودخانه ای است که برای محوطه سازی ، آبنما ، شومینه و... مورد استفاده قرار می گیرد .این نوع سنگ رودخانه ای دارای قابلیت مکمل شدن با تمامی سنگ های رودخانه ای است.

 

سنگ رودخانه ای مشکی

سنگ رودخانه ای مشکی یکی از سنگ های رودخانه ای پرطرفدار در طراحی است که با رگه های سفید و جلوه های طبیعی زیبا و به صورت فراوری شده قابل استفاده در بسیاری از پروژه ها می باشد.

 

سنگ رودخانه ای قهوه ای

سنگ رودخانه ای قهوه ای از لحاظ تزیینی و دکوراتیو یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه سنگ های رودخانه ای است. انطباق رنگ این محصول با تمام محصولات را می توان دلیل انتخاب این سنگ رودخانه ای از طرف طراحان داخلی و خارجی دانست.

 

سنگ رودخانه ای مرمر

یکی از خاصیت های سنگ رودخانه ای مرمر عبور نور از خود است و همین امر باعث ترغیب اکثر طراحان برای استفاده از این نوع سنگ رودخانه ای جهت محوطه سازی ، ساخت آبنما و شومینه گردیده است.کاربرد این نوع سنگ رودخانه ای در امر طراحی داخلی بسیار چشمگیر است.

 

سنگ رودخانه ای قرمز

سنگ رودخانه ای قرمز یکی از انواع نشاط آور سنگ های رودخانه ای از لحاظ نوع رنگبندی طبیعی می باشد. قلوه سنگ رودخانه ای قرمز قابلیت مکمل شدن با سایر سنگ های رودخانه ای طبیعی را دارا است و همچنین میتوان از آن جهت زیبا سازی در محیط باغ و باغچه بهره گرفت.

 

سنگ رودخانه ای میکس چوبی

سنگ رودخانه ای میکس چوبی از پرطرفدار ترین سنگ های رودخانه ای جهت محوطه سازی های انبوه و همچنین دکوراسیون داخلی می باشد.سنگ رودخانه ای میکس چوبی با طیف رنگبندی خاص ، جلوه بسیار زیبا در محیط باغ و باغچه ایجاد می نماید.

 

  • نگین سنگ کویر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فروش سنگ ساختمانی و صادراتی

نگین سنگ کویر عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی بصورت داخلی و صادراتی

تولید انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ لایمستون ، سنگ مرمریت ،سنگ تراورتن ، قلوه سنگ و سنگ رودخانه ای ، سنگ تزیینی ، آجر سنگ ، موزاییک سنگ و...
www.neginstone.ir
www.neginstone.com
طراحی شده توسط نگین سنگ کویر تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به نگین سنگ بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد