سنگ گرانیت مشکی

سنگ گرانیت مشکی

این محصول برای سطوح داخلی و خارجی و نمای ساختمان قابل استفاده است، سنگ گرانیت مشکی از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، علت استحکام و مقاومت بالای سنگ گرانیت مشکی وجود سیلیس در ساختار اصلی آن است و از توده های مذاب تشکیل شده که بر اثر فوران های شدید آتشفشانی پدید آمده اند و به دلیل استحکام بالای این نوع سنگ، در نمای ساختمان و در محیط های مختلف قابل مصرف می باشد.

ویژگی‌های سنگ گرانیت مشکی

از مهمترین ویژگی محصول میتوان رنگ سنگ را که از بین نرفته و به صورت ثابت بر روی سنگ باقی می ماند نام برد.

در نگین سنگ کویر معمولا این محصول را از چندین معدن استخراج و با ایجاد تغییرات زیادی بر روی آن ها، به بازار ارائه می‌کنیم، قبل از خرید این سنگ حتما اطلاعات کافی در مورد آن ها کسب کرده و متناسب با محیط مورد نظر، خرید خود را انجام دهید.

معمولا از این نوع سنگ در سنگ فرش ها، پیاده روها و فضای داخلی و خارجی (نمای ساختمان) استفاده میشود لذا این سنگ ها صیقل پذیری خوبی داشته و به شکل های مختلف نیز در می آیند.

مزایای سنگ گرانیت مشکی

  • مواد استفاده شده در این محصول تجدید پذیر است و برای محیط زیست مضر نمی‌باشد.
  • این سنگ به دلیل مقاومت در برابر حرارت و دمای بالا در بسیاری از محیط ها قابل نصب می باشد.
  • قابلیت تطبیق با مواد و مصالح دیگر را داشته و به راحتی در محیط های مختلف قابل اجرا است.
  • این محصول از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بوده و نسبت به آب و رطوبت نیز مقاوم هستند.

جمع بندی

در حالت کلی سنگ گرانیت به صورت متنوع و با رنگ های مختلف قرمز، سفید، سیاه و... در بازار موجود می باشد و هر شخص متناسب با محیط و سلیقه خودش می تواند از این نوع سنگ ها استفاده نماید.

از مواردی که گرانیت مشکی نطنز کاربرد دارد در فضاهای داخلی مثل پارکینگ ها، پله ها، موزه ها و گالری ها، بناهای تاریخی، مترو، سرویس های بهداشتی، بیمارستان ها و… است.

  • نگین سنگ کویر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فروش سنگ ساختمانی و صادراتی

نگین سنگ کویر عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی بصورت داخلی و صادراتی

تولید انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ لایمستون ، سنگ مرمریت ،سنگ تراورتن ، قلوه سنگ و سنگ رودخانه ای ، سنگ تزیینی ، آجر سنگ ، موزاییک سنگ و...
www.neginstone.ir
www.neginstone.com
طراحی شده توسط نگین سنگ کویر تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به نگین سنگ بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد